اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

حجت کریمی در اینستاگرام چه می‌کند؟ | استوری‌های دردسرساز!

  • کد خبر: ۱۷۱۸۰۱
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
حجت کریمی در اینستاگرام چه می‌کند؟ | استوری‌های دردسرساز!
سرپرست موقت باشگاه استقلال با انتشار استور‌های متعدد برای این باشگاه درد سر‌های بسیاری ایجاد کرده است.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرپرست موقت باشگاه استقلال از زمانی که زمام امور این باشگاه را به دست گرفته با انتشار استوری‌های متعدد در فضای مجازی برای این باشگاه دردسر‌های بسیاری را ایجاد کرده است.

کریمی که بدون هیچ سابقه مدیریتی در سطح کلان ورزش سر از سرپرستی باشگاه استقلال درآورده این روز‌ها در تلاش است با فعالیت گسترده در فضای مجازی به جمع حامیان و دنبال کننده‌های خود بیفزاید.  

این رفتار درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود کشیده و انتقاد‌های بسیاری را متوجه سرپرست موقت باشگاه استقلال کرده که باشگاه استقلال رسانه رسمی دارد و حجت کریمی تمام مواردی که مربوط به تیم و مجموعه می‌شود را باید از طریق رسانه رسمی اطلاع رسانی کند، اما کریمی با اهداف دیگری به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد و بسیاری از موضوعات را از طریق صفحه خود در اینستاگرام اطلاع رسانی می‌کند که چنین سیاستی برای فردی که سکان مدیریت یک باشگاه مردمی را به عهده گرفته حرفه‌ای نیست.


علاوه برحرفه‌ای نبود چنین شگردی کریمی با انتشار برخی استوری‌ها برای باشگاه مشکلاتی ایجاد کرده است. نمونه اش استوری او علیه ریکاردو ساپینتو که این مربی را صراحتا دائم الخمر نامید! کریمی درحالی این ادبیات را در مقابل سرمربی سابق استقلال به کار گرفت که خود زمان قابل توجهی به دنبال تمدید قرارداد با این مربی بود و حتی در نشستی که با ساپینتو داشت به وی اعلام کرده بود اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، قرارداد سرمربی پرتغالی تمدید می‌شود. حال سوال این است که چه طور وقتی کریمی خود خواهان تداوم سرمربی سابق پرتغالی بوده بعد از جدایی ساپینتو از استقلال با چنین واژگانی به سمت و سوی او حمله می‌کند؟ آیا کریمی به بار حقوقی اتهامات خود علیه سرمربی سابق واقف است و می‌تواند از خودش در دادگاه دفاع کند؟!

کریمی پیش‌تر نیز در ماجرای نکونام بدون اینکه هیچ حمایتی از سرمربی محبوب هواداران این باشگاه داشته باشد بار‌ها از طریق صفحه خود اعلام کرد که نکونام مشکل دارد و مجوزش صادر نشده است درحالی که کریمی اگر قدری درایت و ریزبینی از خود به خرج می‌داد اساسا بحث مشکلاتی که احیانا در ماجرای صدور مجوز ورود نکونام به استقلال وجود داشته را رسانه‌ای نمی‌کرد و بنای دیگری را پیش می‌گرفت تا مسائلی که پیرامون سرمربی کنونی استقلال وجود داشت، حل و فصل شود.

کریمی و همکارانش بعد از انتخاب نکونام نیز به هربهانه‌ای تلاش می‌کنند این جمله را که نکونام را به خاطر خواست هواداران انتخاب کردیم به زبان بیاورد که این جمله نیز در دراز مدت سبب ایجاد شکاف میان او و سرمربی خواهد شد. به خصوص اینکه از اردوگاه استقلال خبر‌های امیدبخشی درباره وضعیت مالی و عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات به گوش نمی‌رسد و اگر کریمی بخواهد با همین فرمان ادامه دهد بدون شک با بحران جدی مواجه خواهد شد.

اوج این ماجرا نیز به استوری اخیر او که خطابه‌ای از سوی امام خمینی (ره) به شهید بهشتی است مربوط می‌شود که مشخص نیست که اساسا چرا سرپرست استقلال خود را در جایگاه بزرگمردان تاریخ انقلاب می‌بیند و سعی دارد با استفاده ابزاری از جملات ماندگار تاریخ انقلاب منتقدان خود را به عقب براند درحالی که مدیریت در یک باشگاه فوتبال آن قدر پیچیده و مبهم نیست که سرپرست موقت باشگاه استقلال بخواهد با چنین ابزاری پیرامون خود را از منتقدان خالی کند و جایگاه خود را خاص و ویژه جلوه دهد.

اینکه درخواست برای برکناری کریمی ترند  می‌شود، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

حجت کریمی در اینستاگرام چه می‌کند؟ | استور‌های دردسرساز!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->